lördag 4 maj 2013

Sovsätt

För ett antal år sedan la min mycket efterlängtade vän ut en liten information bild eller text på sin blogg angående på vilket sätt du sover beror på hur din personlighet är eller tvärtom jag vet inte. Men jag hittade en liknande bild idag...

Så enligt den här bilder är jag allt emellan att jag uppfattas öppen men misstänksam, reserverad, rolig och fantastisk på fest till att vara en utmärkt lyssnare (är nog bättre på att lyssna vad folk säger nu än vad jag gjorde för några år sedan, Angelica!)
Min favorit sovställning är nog c, the yearner då jag oftast somnar så. Mitt innatten om jag råkar vakna upp är de skönt att somna som d och e, soldier eller freefall och på morgonen om jag känner för att somna om blir det alltid f, starfish, speciellt om de är varmt, men jag vänder nog huvudet åt andra hållet.. Fast jag vaknar oftast upp som en motsatt starfish om jag tänker efter.. Oftast på mage med ben och armar lite här och vart..


Hursomt helst blir den här helgen lugn då jag var lite väl fun and fantastic at party förra helgen. Då jag tydligen gick för långt och för social med främlingar än vad min kompis tyckte så hon har inte pratat med mig på ett bra tag... men blir det så att jag tar en shot eller tio för mycket blir jag väldigt mer pratsam än vad jag är normalt är.
Ibland händer det. Tjejer måste coola ner lite grann och vara varandras wingman!
Kul hade jag iallafall.


( Ankie, om du fortfarande läser denna patetiska blogg numera; MUMS har hittat två eller fler fina pojkar, ta kontakt med mig så visar jag fina bilder. Och ni andra fina vänner som inte har någon pojkvän, eller flickvän; kom hit så blir jag din wingman, det är billigare med dricka i England än vad i Sverige så komsikomsi)

Posted via DraftCraft app

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror också att du har blivit bättre på det smulis ;) och jag är också c och e :D