onsdag 6 mars 2013

Onsdag

Så vad har hänt senaste veckan.. Förra veckan var de jobb varje dag hela dagarna, pojkarna fick äntligen vattenkoppor. Åkte till parken, gick på bio, bowlade och gjorde läxor dagarna långa.
Var bjuden på ett Ann Summers hemma party hos Kaylee med Kerry och Vicky men tänkte inte gå eftersom jag började kl 7.30 lördag morron men hade ju inga andra planer resterande helgen så åkte med idén att vara hemma vid midnatt.. Ack så fel jag hade.
Somsagt, Ann Summers är en underklädes/vuxen leksaks affär (Anki, Ben är därifrån) har för mig att det finns i Sverige? Hursomhelst finns det bilder ifrån partys som inte ska ut här eller någon annan social network sida.. Jag körde så drack inte en droppe utan åt godis. Men Kerry och Vicky fick idén att åka till Thursdays i Chichester.. Jag gick med på att skjutsa men såklart säger jag inte nej till en dansnatt och Fredagar är det ladies night som är likamed gratis för oss så hängde med in och hade världens bästa natt. Jag var endast full på redbull och Kerry och Vicky var dom som drack, knasigt nog var de jag som var sist på golvet av oss 3. Hittar mina gäng med killar som vanligt och dansar som apor till nästan sista sången, kommer inte riktig ihåg, de var dub-step och man vet ju inte var början eller slutet är. Jag hade alltså apkul.
Kom i säng kl 5 och sov en timme sen kunde jag inte sova längre. Upp och jobba 7.30 och ta Inigo till tågstationen för han skulle på rugby match i London. Sen jobbade jag till 6.30 efter tagit Cosmo och två kompisar till Fishers Farm. Åt 3!!!! Munkar för att va vaken och alert. Hade min pre-partnatt bakis dag i Söndags.
Sen har inte mycket hänt om jag ska va ärlig. Inget som är värt att skriva här.

Inga kommentarer: