torsdag 10 januari 2013

Torsdag

Fick plötsligt lust att skriva och jag hade något att berätta men efter att ha hämtat Paddie så släppte allt visst.
Men här ligger jag och lyssnar på musik, Charlie Simpson - down down down surrar just nu och jag har inte så mycket annat att göra. Har städat typ hela dagen. Till och med skurat köks och badrums golv! Vilket inte händer så ofta må jag tillägga. Började även försöka få bort smutsfläckar på heltäckningsmattan men insåg efter en liten stund att hela mattan är ju smutsig så på de fläckar jag borstar bort med skum liknande sak så blir den fläcken renare än resterande matta så sket i det efter ett tag. Tog bort min lilla julgran och la belysningen på sängkarmen istället. Men sätter nog ut den i vardagsrummet igen snart för de vart lite mörk eftersom julstjärnan lyser ju inte heller. Fixar de sen.

Annars har jag jobbat me pojkarna. Eller gjorde shepards pie till Cosmo o Inigo och Toby som kom havt oinbjuden fick fiskpinnar.. Ibland händer det.

Inga kommentarer: