onsdag 9 januari 2013

När skrev jag här sist? Antar att de var 2-3 månader sen. Men lite grann har hänt. Jul och nyår har varit. Stelpa har blivit såld och lite ditt o datt.
Var i sverige under jul och hade det kallt.
Kom hem (har två hem nu..) i torsdags och började jobba på engång typ. Hade inget emot det utan de var nog jag som bestämde det. Gosade med pojkarna och bara allmänt hängande. Fredags jobbade jag med. Inget speciellt, pojkarn hade sports camp till kl4 och sen spelade vi chelsea monopol och vet inte riktigt vem som vann, antar att de var jag!
Lördags samma sak. Jobbade från 8.30-5. Jobbar ju igentligen till 1-2 men jag hängde kvar och vi spelade lite monopol, klippte Inigos hår och och gjorde pirat kollage till Cosmos läxa. Så var den dagen spenderad.

Idag har jag gjort mina goda grönsaks soppa, börjat kolla på greys anatomy säsong 8!!!! Bästa julklappen (förutom fårskinnstofflor, mobilskydd, lite smink saker, smyckesträd, presentkort och de övriga jag fick, första gången jag verkligen fått allt jag önskat, underbara familj!)

Pub besök och fick lov att klä av granen i söndags. Kom hem 12.30 på natten.
Rid tur på måndagen och satt resterande timmar och pluggade turism. Super kul. Sen jobba jobba måndag tisdag o idag.

Söndag tar jag med mig Kerry upp till london för hon ska på arbetsinterjuv någonstanns vid kings cross. Så jag ska med och leta rätt på 9 otrekvart och ta kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ett nytt inlägg. Hade nästan gett upp hoppet.Ja visst hade vi en fin jul o nyår. Kram, mamma

Jurrej sa...

Roligast är nog kälkåkningen iallafall....pappa. http://www.youtube.com/watch?v=R1SltdDjUH8