onsdag 14 mars 2012

Onsdag

Känner att jag får lov att skriva något vettigt här.

Vädret har varit hur underbart som helst i Sussex den senaste veckan. Jobbade 24/7 förra veckan för Piers and Tracy var i Verbier, Schweiz i 6 dagar. Jag och pojkarna hade faktiskt riktigt trevligt. Tog dom till Littlehampton och havet på söndagen (efter att vi haft lammkotletter m baked potatoe ch corn on the cob till lunch, den lyckades jag bra med) kastade stenar i vattnet, gick 3 ggr fram och tillbaka ca 1km bara för att vi ville ha varm korv som vi inte fick till slut för de fanns ingen. Tappade bort Mischief, apan som Cosmo tog hand om ifrån skolan över helgen för han varit bra på matte, vilket vart lite svettigt för mig men han dök upp lite senare.

Måndag var de planerat bio men när jag väl kom till Brighton var de alldelens för soligt så vi gick runt Brighton Marina och tog sen bilen till Nymans Gardens någonstans utanför Crawley. Insåg nu att jag inte tog några bildern vilket var typiskt. Slutade med pizza och Shawshank Redemption vilket var riktigt bra.

Igår jobbade jag och sen hamnade jag och James i Crawley och kollade på Safe House som jag förstog hälften av. Något med CIA och hur dom tisslar under ytan och dödar folk som vet för mycket osv. Föreslår er som ska titta på det att ha undertext.

För er som är nyfikna händer de inte så mycket framöver. Åker till Brighton för lite shopping imorgon med Hannah. Sitter barnvakt på Fredag, Jobbar dag Lördag och mina två lediga dagar har jag ingenaning om. Visar sig alltid.

Förövrigt gillar jag nya Gym Class Heroes låt.

Inga kommentarer: