söndag 18 mars 2012

Horsham

Kändes som jag hade något viktigt att skriva här men glömde bort vad det var.
Det som har hänt den här helgen är inte så speciellt. Jobbade lördag morgon och runt lunch tid kom Ed hit och vi tog en tripp till vad jag ville: Sainsbury men har ville in i Waitrose så tog en runda runt Pulborough och sen ner till Storrington. Han blir lika förtjust i att gå in i en ny Waitrose butik som jag blir när jag går in i en coop konsum affär. Köpte lite nörd saker som små guld kaniner ifrån Lindt för en chocklad-kanin-armé. Dock snappade han åt sig den större vitachocklad kaninen så jag har kvar den lilla och de 3 mini kaninerna. Kommer bild någondag. Så bakade vi kladdkaka m vaniljglass. Hade en livlig disskusion angående framtiden, om ca 75 år och hur bilarna kommer vara. Jag är helsäker på att bilar kommer gå på vatten (inte som Jesus som min far trodde jag menade utan drivs utav vatten), kanske inte om 75 år men vi kan väl säga 500 år eller liknande? Vilket Ed inte alls höll med om och trodde inte alls att det ens skulle vara möjligt. Men tänk på ånglok? Vi håller fingrarna krossade.

Sen stannade jag inne lördags kväll. Kollade på ett antal One Tree Hill avsnitt från säsong 5.

Idag hade lång samtal med mamma, pappa och farfar på skype. Farfar berättade om att de gick ett mörkhyat gäng utanför på gatan och att man såg dom så bra med deras vita kepsar och att dom gick söder ut... Vet inte riktigt vad vi pratade om men över en timme vart det iallafall. Blir kanske en semester till Sverige om ca 3 veckor.  Hursomhelst så åkte jag till Horsham bara för att kolla runt och hade inget att göra. Kom dit och sen ringer Hannah och frågar om jag kan skjutsa henne till Worthing för hon har fått en sticka i foten och vem ställer inte upp om jag? Satt där med henne i 2 tim så de är det jag gjort idag. Nu ska jag äta en Angusburgare och chilla vidare.

Inga kommentarer: