fredag 16 mars 2012

Födelsedag m.m

Sitter barnvakt för tillfället och kollar på House, inser då hur mycket jag saknar Greys Anatomy. Hur lätt som helst att börja kolla igen men saken är den att jag inte kommer ihåg vilken säsong jag slutade kolla eller avsnitt. Vet att jag slutade för ca 1½ år sedan. Ungefär när jag flyttade till England. Kanske lika bra att börja från början med säsong 1? Och som ni förövrigt kanske redan vet är det ju min 20 och 11 månaders födelsedag vilket menas att det är min 21 års dag om en månad. 16 April.
Önskar mig Greys Anatomy - alla säsonger
Desperate Housewives - de två senaste säsongerna
Modern Family - alla 3 säsonger

Har jag berättat hur bra Modern Family är förresten? Skrattar så jag kiknar i vissa scener. Det oförklariga är varför jag inte har kollat på det innan.

Kom lite försent till parkeringen i Littlehampton förra helgen.. Men lyckans tur att om man får en parkeringsböter i England och betalar inom en vecka eller liknande så halveras den. Inte som i Sverige då jag spenderat ca 1500 på två parkerinsböter. Så om jag råkar få en bot så går den på ca 200kr vilket jag kan ta. Förövrigt andra gången turen varit på min sida vid liknande tillfällen.

Det var någon som knackade på dörren men blommor här om dagen. Nu ska jag bara ta bort lite löv och liknande så blir de fint där i fönstret med julprydnaderna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tulpaner måste väl vara bättre än både kexchoklad och bildäck. Kram/Ma