lördag 17 december 2011

Sorry

Alltså nu får jag ge mig. Har inte skrivit på två veckor vilket jag borde skämmas för.

Inget speciellt har väl hänt igentligen. Har jag helt enkelt inte varit inne. Förra veckan flöt på då pojkarna var i skolan. Den här veckan har jag dock jobbat aset av mig.
  Måndag så var Granma Penny som inte har ögonkontakt eller säger hej till "the helpers" dvs mig och Julie. Hade lunch och stannade ett antal timmar.
  Tisdag vart jag ledig några timmar då jag städade och fixade.
  Onsdag hade jag Cosmo och hans vän Monty här i x antal timmar då det kändes som vi gjorde allt. Spelade spel, kollade på tv, åkte till skaterampen, scooterride, plockade ägg, spelade fotboll och allt. Isaac och Inigo var på sportsday i skolan.
  Torsdag jobbade jag fram till lunch då Tracy beodrade mig till säng medans dom var på lunch hos en kompis. Min förskylning slog till Onsdag och då klämmde hon i mig Grapefruits extrakt med juice. Smakade piss iallafall. Så sov jag och jobbade sedan lite mer.
  Fredag så vart de också nästan en heldag förutom två timmar då jag sov lite till då dom var ute.
Men idag, Lördag mår jag super. Dock sov jag inte en blund på 4tim inatt så är lite sömnig nu. Familjen åkte iväg till Verbier, Schweiz i morse så jag fixade frukost och vinkade adjö. Påbörjade städningen med att ta ut lakan m.m för att göra det lättare på måndag då Julie och jag städar ut huset. Sen har jag ledighet i några dagar.


  Idag gjorde jag och Hannah lite julshopping. Dock inte så mycket till andra då det var ½ priset på La Senza så Hej nya underkläder! och ett par converse till Carro. Så nu ska jag nog ta mig en tupplur och sen ut till puben jag inte kunnat gå till på ett en vecka då jag har slocknat direkt efter jag slutat.

(har förresten även haft TyskJul, serverades Bratwurst m potatis. Vaniljpudding och någon engelskchoklad. Imorron blir det engelskt hemma hos Kerry!)

1 kommentar:

Linnea sa...

Jag vill också ha converse... :)