onsdag 30 januari 2008

Onsdag

Va ett tag sen jag uppdaterade här.
Men nu är jag i Leksand. Är lite dålig idag. Magont och sånt där skit. Men bättre nu.
Har kollat på film. Hairspray. HELT undebar. Sen såg jag även Happy Feet. Lite sorligt blev de där när han kom in på zoo.t. Får en att tänka efter lite mer om naturen. Men hursom helst.

vet inte hur jag ska göra i höst. Tror jag vill flytta in till själva noret faktiskt. Bestämma över mig själv och inte ha alla regler som jag måste följa när jag bor här.
Vill åka hem. Men får vänta en helg. Förstår inte hur jag klarade mig förra terminen då jag knappt aldrig åkte hem. Men då hade jag ju Stelpa här. De har jag inte nu.
Saknar henne. <3
Här kan jag inte ens säga sanningen. Utan försöker gå runt den utan att berätta något. :(
I'm going crazy.
Tur att jag har fått vänner i skolan nu iallafall. Så jag kan umgås me dem.

Men hursom helst. Åker till Uppsala nu i helgen för att få träffa Stelpa och bara vara glad:)

Ska försöka uppdatera lite mera nu för tiden.
Peace.
Hoppas

Inga kommentarer: