torsdag 3 januari 2008

GoFörmiddag

Yeah. Nu skriver jag här för första gången. Har haft den här ett tag men har inte pallrat mig för att skriva något.
Men nu sitter(ligger) jag här hemma i Älvdalen och skriver lite.
Har ett sjukt skönt jullov just nu. Fasst händer inte så mycket.Trist men skönt.

Så vad har jag för nyårslöften?
Inga.För jag vet att om jag hade haft äta mindre onyttigt och träna mera, Så hade jag ändå inte hållit de. För om jag ska ha något sånt så kommer de bli bara månad för månad. Eller vecka för vecka.
Finns de någon som håller sina nyårslöften ett helt år? 365 dagar? otroligt isåfall!

Men hursom helst. Har hittat en nedräknare så de är Exakt 103 dagar 15 tim 22 min och 10 sek kvar tills jag fyller 17 år. (När jag skriver de här alltså. Inte när du läser.)
Sen är de 991 år kvar tills de blir år 3000. Någon som hade tänkt leva så länge till?
Men de är ju trevligt att veta de.

Out and gone.
peace

Inga kommentarer: