fredag 4 januari 2008

Mys

Sitter här och myser och har ingenting för mig.
Vart har alla mina ''kompisar''. Har bara umgåtts med EN på hela jullovet när jag har varit hemma. Och den kompisen va jag me i typ 1 ½ timme ungefär.
Men har jag så många kompisar då?
Känns som jag kan räkna dom som räknas på en hand ungefär. Inte så roligt.
Men men.
Åker snart tillbaka till Leksand igen. Där har jag ju skaffat mig någon till iallfall. De är trevligt.
Så kommer jag vara nere i Skokloster ibland också. Så de ordnar nog sig.
Snart lär man ju börja planera när jag ska börja fundera på att flytta iväg till London också.
Någon som skulle vilja hänga på och va roomies ett litet tag?:)


Så är de här jag har tänkt på ett tag.
Britney Spears. Visst hon har dålig stil och dåligt föredömme. Men älskar musiken. Några låtar på nya skivan Blackout är riktigt risiga. Men en del är ju bra. Inte som förr men hon har ju faktiskt vuxit upp.
Men jag gillar henne iallafall.
Så fort man säger de så rynkar dom på näsan bara.
Men jag står för de och Ja, Jag lyssnar på henne just nu.
Toysoldier är riktig bra. De första gångerna man hör låtarna så är de inte så bra. Men om man riktigt lyssnar ett tag så blir de bra:)

OutAndGone.

Inga kommentarer: