lördag 6 oktober 2012

Har fått klagomål över att jag inte har skrivit på ett litet tag igen. Men har inte hänt så mycket som vanligt.
50-års kalas för Kerrys pappa förra lördagen med fri bar så vi körde på ett tag.
Söndagen så åkte jag ner till Rottingdean och spenderade natten där tills jag åkte lch tog en tur på Tigsy och sen kommer jag inte ihåg. Resterande dagar under veckan har jag jobbat och jobbat och varit i Brighton och shoppat skor till lill kusinerna mina + lite smått till mig.
Och mera jobb på det. Så efter att alla farit iväg till fotbollsmatch och våran gigantiska chickenroast och jag ordnat med alla kläder och tvätt osv så tog jag små tupplurar medans Gossip Girl gick varm på datorn.

Och resterande kvällen så ska jag pampra mig med inpackning av håret (var väldigt nära på att skriva hårmask då det heter hair mask här men insåg snabbt att så är inte fallet...) och ansiktsmask som jag köpte med lera och mineraler ifrån döda havet, samma företag som mamma vart på lurad på Victoria London men jag skippade nagelgrejjen men min nagel skiner fortfarande och jag charmade till mig 25% rabatt vid nästa köp sä blir nog en nagelgrej snart...

1 kommentar:

anki sa...

åh julia!! dom där som säljer dödahavetgrejer har en hudkräm som är helt fantastisk! kan du inte köpa sån till mig?? har letat i flera år!