tisdag 14 augusti 2012

En tisdags inlägg


1. Var är din mobiltelefon? 
på mitt knä
2. Var är din andra hälft?
In the bungalow hos Ben och Camilla
3. Ditt hår? 
Uppsatt i en knut mitt mitt på huvudet efter min simtur för 3tim sedan.
4. Ditt humör?
Kanska utråkad
5. Din dagsplan?
Eftersom klockan är efter kl 9 på kvällen är resterande att bli lite trött och gå och sova. Men imorron är det lite ridning och ner till Brigton.
6. Det bästa du vet? 
Min familj, Min söta häst och min undebara pojkvän
7. Din dröm i natt? 
Att jag skulle köpa en soffa till en lägenhet
8. Ditt livsmål? 
Ha ett jobb jag verkligen gillar
9. Rummet du är i?
Lekrummet in the mansion med tvn igång och pistach nötter vid min sida
10. Din hobby?
Det blir nog hästar
11. Din skräck? 
Att bli ensam
12. Var vill du vara om sex år? 
27 år... då vill jag nog ha gift mig om jag har varit tillsammans med en pojke ett längre tag. Inga barn än och jag vill vara berest.
13. Var var du igår kväll? 
Hemma efter en lång dag och tyckte synd om mig.
14. Vad är du inte? 
Lång
15. En sak du önskar dig? 
Ett bra liv jag trivs med och inte ser tillbaka och undrade varför jag inte gjorde det och det.
16. Var växte du upp? 
I underbara lilla Älvis
17. Det senaste du gjorde? 
Åt pistach nötter och sprang väldigt snabbt till min datorladdare för den var på väg att laddas ur.
18. Dina kläder?
Abercrombie and Fitch mjukis shorts och en rosa tshirt
19. Din tv? 
Slutet på How I met your mother
20. Ditt/dina husdjur? 
Min stjärna Stelpa och Ed
21. Din dator? 
HP HP HPeee
22. Din bästa ägodel? 
Mitt kontokort
23. Saknar någon? 
Mina vänner och familj
24. Din bil? 
Fiat Brava och en Ford Focus Ghia - 07
25. Något du inte har på dig? 
Brösthållare
26. Favoritaffär?
Jack Wills och River Island
27. Din sommar? 
Varit väldigt regning men ändå bra
28. Älskar någon? 
Ja jo kanske
29. Favoritfärg? 
Alla färger förutom senaps gul
30. När skrattade du senast? 
För några minuter sedan där Ben (Eds bror) sjöng How are you Julia i ca 1min på telefonen 
31. När grät du senast? 
Igår efter att ha vandrat i 18miles/28km och mina fötter var svullna och benen värkte och jag stumplade runt här hemma som min gamle farfar utan rullatorn och jag tyckte synd om mig

Inga kommentarer: