torsdag 14 februari 2013

Valentines day

Alla hjärtans dag är här, och vad gör jag... Är super förkyld, snörvlar mer snor än vad min näsa klarar av. Röd och öm är den. Vaselin är min enda vän då vanlig hudkräm svider mer än när du får salt i ett sår.
Min förskylning är min kropps sätt att säga ifrån att bada i en pool med 18 åttaåringar i 1tim (Inigos födelsedags kalas), ut o dansa i klänning i Brighton när de regna och sen ut o gå i 6,5km i spöregn inte är världens bästa idé. Trodde jag var bättre igår så for ut i och red och vart iskall igen så idag får jag skylla mig själv. Men inga planer förutom att äta applecrumble och lite choklad.

Förutom att varit dålig har jag jobbat och det vanliga.











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre snart. Förövrigt så är det en klok and. Kram från mamma

Anonym sa...

Kramar till dig och krya på dig :) Moster Kicki