torsdag 12 juni 2008

Har mycket att göra i skolan nu förtiden. Astråkigt jag vet. Men vet ni vad?
De är över nu :D
Om de inte händer något imorron. Får sommarlov imorron. Fredag den 13. Smart ställe att sätta den på. men men.

Och igår var jag på Baner skolans skolavslutning. Inte så roligt men men. Hade ju sagt ja och jag kan ju inte direkt säga nej. Så fick väl hänga på..Men roligare skolavslutningar har jag varit på.


Tänkte berätta lite om min träning. Den går mest ut på att vila nu för tiden. Har sprungit lite förut. typ 1-2 ggr i veckan i kanske 4 veckor. Men ska komma igång med den hemma. Men där finns ju björn.
Jag vet. Jag har undanflykter till allt.
Men om jag vill springa/träna/vara ute/osv. så gör jag de. Om jag vill vara inne och lata mig så är jag de.Vad än ni säger. Så är de bara. Jag gör de jag vill. I slutet får jag kanske skylla mig själv. Men så är de.




Tänkte slänga in en dagens outfit:
Rosatjock tröja. Fashion Against aids by Tiga. HM
Svart döskalle t-shirt HM
Jeans BikBok
Förlåt för kvaliteten suger. Är inne och på mobilen. Men så är de ibland.
Ja.. så imorron går jag ut mitt första år på Hotelloresturang programet på Leksands gymnasium. De kunde jag inte tro för bara ett ½ år sen. Fy tusan vad jag hatade de. Men fixade de slut:)
Kämpade in till de sista med sista provet idag. Något datagrejj. och igår hade vi Nationelltprov i Matte A. Hoppas hoppas att jag klarade de. Orkar inte räkna matte ett år till.

Inga kommentarer: